torsdag 12 augusti 2010

Planer...

Hejsan hoppsan!
Idag var det meningen att jag skulle på Formex mässan men det blev inte så,tråkigt nog.
Skulle lämna Aurora hos Marcela men det slutade med att jag stannade istället,måste spara lite på pengarna nu!haha
Auroras farmor kom förbi och lämnade Chano till Marcela,passade på att pussa lite på Tojjen!

Sen gick vi hem till oss för att leka med Freja parken.

De två brudarna hade en retsticke dag och det hela slutade med en catfight och ett trasigt halsband,samtidigt som Astor spyr ner hela sig för 4:e gången idag!Fattar inte varför,men han drack en flaska mer inatt så det kanske berodde på det?Shit Jonathan sprang från jobbet ner till Guldfynd för att kolla en ny kedja,den "billigaste" kostade 925 kr!HELT JÄKLA SJUKT!Att laga kedjan skulle kosta 310 kronor.
Jag letade fram en guldkedja jag fick i doppresent när jag var liten som är rätt så tjock,den passade men jag är lite orolig att den också ska ryka någon gång.Men hon har haft det gamla på sig i över ett år nu så det borde inte vara några problem.Hur som helst så var hon iallafall jätte ledsen när hon insåg att det inte gick att laga.

Badade Astor och fixade mat till Aurora sen lade jag honom,och sen Aurora,har städat lite här hemma nu fixat klart TACK-korten från dopet så dom ska jag skicka imorgon.

Vi kanske åker till Alby imorgon,får se hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar